Kā ĶMI formula var palīdzēt sasniegt ideālo svaru

 

ĶMI formula tiek izmantota, lai noteiktu precīzu cilvēka ķermeņa masas indeksu vai ĶMI

Tas ir balstīts uz formulas vienkāršajiem matemātiskajiem aprēķiniem, kas pazīstami kā ĶMI vai ķermeņa masas indeksa kalkulators vai ĶMI kalkulators.

ĶMI formula ir balstīta uz diagrammu, kas parāda, kā ĶMI mainās atkarībā no svara un auguma. Šī diagramma ir pieejama gan imperatora, gan metriskajās mērvienībās: ĶMI diagramma. Imperiālajās vienībās ĶMI tiek izteikts kilogramos (kg), bet metriskajās – ĶMI mārciņās (mārciņās).

ĶMI diagramma tiek saukta arī par ĶMI reklāmguvumu diagrammu vai svara un augstuma attiecības kalkulatoru un ĶMI konversijas diagrammu. Diagrammu izmanto, lai aprēķinātu pareizo ĶMI cilvēkiem, lai viņi varētu veikt atbilstošus pasākumus, lai sasniegtu savu ideālo ķermeņa svaru.

ĶMI diagrammas tiek izmantotas, lai aprēķinātu ĶMI. Šī ĶMI diagramma ietver šādas funkcijas: vecums; Grīda; augstums; svars; un ķermeņa masas indekss (ĶMI). ĶMI diagramma ietver arī datus par katras personas vidējo augumu un svaru konkrētajā valstī, kā arī par vidējo cilvēku augumu un svaru konkrētajā valstī. Šī informācija ir svarīga, lai noteiktu personas ĶMI.

ĶMI diagramma sniedz arī informāciju par ķermeņa tauku procentuālo daudzumu katrā cilvēkā. Turklāt šī diagramma sniedz informāciju par personas ķermeņa masu procentos no ķermeņa tauku. ĶMI diagramma var palīdzēt noteikt, cik daudz fiziskas slodzes cilvēkam ir jādara un cik svara jāsamazina, lai būtu veselīga.

ĶMI tabulu izmantošana ĶMI aprēķināšanai palīdz cilvēkiem noteikt ideālo ķermeņa svaru. Kad cilvēks zina savu ideālo svaru, viņš var sākt veikt pasākumus, lai to sasniegtu. Tas ietver vingrinājumus, veselīgu uzturu un pozitīvu dzīvesveidu. Šie faktori palīdz palielina vielmaiņas ātrumu cilvēka organismā, kas izraisa ātrāku kaloriju un citu nevēlamo tauku sadedzināšanu.

 

ĶMI formula palīdz arī noteikt ierobežojumus kalorijām, ko cilvēks var ēst dienā, un cik procentu kaloriju cilvēkam vajadzētu ēst, lai saglabātu savu svaru. Piemēram, ja cilvēks vēlas noteikt ierobežojumu kalorijām, ko viņš vai viņa var ēst, lai paliktu slaids un fiziski vesels, viņam vai viņai būtu jāzina kaloriju procentuālais daudzums, kas cilvēkam būtu jāapēd. lai saglabātu noteiktu svara līmeni un maksimālo kaloriju līmeni, ko cilvēks var patērēt. Ja kāds cenšas zaudēt svaru, viņš var izmantot arī ĶMI diagrammu, lai aprēķinātu kaloriju daudzumu, kas viņam nepieciešams, lai sadedzinātu papildu taukus, lai sasniegtu noteiktu svaru. Aprēķins arī sniedz kaloriju līmeni, kas nepieciešams muskuļu sadedzināšanai, kā arī kaloriju procentuālo daudzumu, kas ķermeņa muskuļiem jāsadedzina.

Formula ir izrādījusies noderīga un noderīga daudziem cilvēkiem visā pasaulē. To izmanto kā norādījumu, lai noteiktu indivīda ideālo ķermeņa svaru un to, cik daudz svara viņam ir nepieciešams, lai zaudētu vai saglabātu šo svaru, kas var palīdzēt kādam noteikt mērķus un cik daudz vingrinājumu darīt, lai sasniegtu šos mērķus. Turklāt ir lietderīgi noteikt personas ideālo ĶMI, kā arī nepieciešamo kaloriju daudzumu, kas jāēd, lai uzturētu ideālo ĶMI līmeni.

Vēl viens svarīgs ĶMI aspekts ir tas, ka tas palīdz cilvēkiem izvēlēties veselīgu uzturu. Tas ir tāpēc, ka cilvēka ĶMI diagramma norāda kaloriju daudzumu, kas viņam vai viņai vajadzētu ēst, un kaloriju daudzumu, kas viņam jāsadedzina, veicot vingrinājumus. Tāpēc tas ļauj personai labāk kontrolēt savu uzņemto kaloriju daudzumu.

Lai gan ĶMI diagrammas tiek uzskatītas par vienu no visefektīvākajiem instrumentiem, lai noteiktu atbilstošu svara daudzumu, kas indivīdam vajadzētu zaudēt, ir svarīgi, lai cilvēki savu lēmumu nebalstītu tikai uz ĶMI. Indivīdiem jāņem vērā arī viņu augums, svars, aktivitātes līmenis un citi veselības jautājumi, kas var ietekmēt viņu svaru.

Personas ideālais svars jānosaka, veicot pētījumus un konsultējoties ar ārstu, kurš var ieteikt indivīdam, kāda veida diēta būs piemērota viņa vai viņas ķermeņa tipam. Ir svarīgi atcerēties, ka ĶMI formula ir tikai vadlīnija un nesniedz precīzu norādi par to, kāds ir indivīda faktiskais ideālais svars. Personai ir svarīgi turpināt zaudēt svaru, jo veselīgs dzīvesveids un veselīgi ieradumi ir ļoti svarīgi, lai sasniegtu un saglabātu savu ideālo svaru.